Bezplatné služby centra excelentnosti POP2
Dávame vám do pozornosti možnosti bezplatného využitia služieb centra excelentnosti POP2 (Performance Optimisation and Productivity Centre of Excellence), ktorého cieľom je zvýšiť produktivitu európskeho výskumu a priemyslu prostredníctvom lepšieho využitia HPC systémov a optimalizácie (paralelných) aplikácií.
Hlavnou myšlienkou POP CoE (Performance Optimisation and Productivity Centre of Excellence in HPC) je zvýšenie produktivity európskeho výskumu a priemyslu prostredníctvom nespoplatnených služieb, ktoré zlepšujú výkon HPC a paralelného softvéru. Cieľom je ponúknuť kompetencie na svetovej úrovni pre organizácie, ktoré chcú porozumieť problémom tykajúcich sa výkonu softvéru a adoptovať najlepšie postupy pre paralelné programovanie.
POP CoE poskytuje také služby, ako sú napríklad audity výkonu, plány na zlepšenie, proof-of-concept demá a tréning.
- Audity výkonu sú úvodné analýzy merajúce výkonnostné metriky na ohodnotenie kvality a výkonu a identifikujú problémy ovplyvňujúce výkon.
- Plány na zlepšenie podnikajú ďalšie výkonnostné hodnotenia na kvalifikáciu a kvantifikáciu riešení a odhadujú potenciálne zlepšenia.
- Proof of Concept práca využíva extrahované jadrá aplikácie na demonštráciu výhod z ladenia a optimalizácie.
- Tréning ponúka udalosti a materiály pokrývajúce paralelné profilovacie nástroje, programovacie modely a paralelizačné prístupy.
Vyššie uvedené služby sú BEZPLATNÉ a sú určené pre organizácie, MSP, nezávislých dodávateľov softvéru a spoločnosti v EÚ.
Služby POP CoE sú poskytované pre:
- Vývojárov zdrojového kódu. (Posúdenie detailného priebehu, návrh najviac produktívnych usmernení na refaktorizáciu kódu…)
- Používateľov. (Hodnotenie dosiahnutého výkonu v špecifických produkčných podmienkach, možné zlepšenia pri zmene nastavení prostredia, evidencia pre spoluprácu s dodávateľom kódu…)
- Operátorov infraštruktúry. (Hodnotenie dosiahnutého výkonu v produkčných podmienkach, možné zlepšenia pri zmene nastavení prostredia, informácie o výpočtovom čase alokovaných procesoch, tréning tímu podpory…)
- Dodávateľov. (Benchmarking, zákaznícka podpora, dimenzovanie/dizajn systému…)