Kategórie
Všeobecné

Bezplatné služby centra excelentnosti POP2

Dávame vám do pozornosti možnosti bezplatného využitia služieb centra excelentnosti POP2 (Performance Optimisation and Productivity Centre of Excellence), ktorého cieľom je zvýšiť produktivitu európskeho výskumu a priemyslu prostredníctvom lepšieho využitia HPC systémov a optimalizácie (paralelných) aplikácií.

Hlavnou myšlienkou POP CoE (Performance Optimisation and Productivity Centre of Excellence in HPC) je zvýšenie produktivity európskeho výskumu a priemyslu prostredníctvom nespoplatnených služieb, ktoré zlepšujú výkon HPC a paralelného softvéru. Cieľom je ponúknuť kompetencie na svetovej úrovni pre organizácie, ktoré chcú porozumieť problémom tykajúcich sa výkonu softvéru a adoptovať najlepšie postupy pre paralelné programovanie.

POP CoE poskytuje také služby, ako sú napríklad audity výkonu, plány na zlepšenie, proof-of-concept demá a tréning.

  • Audity výkonu sú úvodné analýzy merajúce výkonnostné metriky na ohodnotenie kvality a výkonu a identifikujú problémy ovplyvňujúce výkon.
  • Plány na zlepšenie podnikajú ďalšie výkonnostné hodnotenia na kvalifikáciu a kvantifikáciu riešení a odhadujú potenciálne zlepšenia.
  • Proof of Concept práca využíva extrahované jadrá aplikácie na demonštráciu výhod z ladenia a optimalizácie.
  • Tréning ponúka udalosti a materiály pokrývajúce paralelné profilovacie nástroje, programovacie modely a paralelizačné prístupy.

Vyššie uvedené služby sú BEZPLATNÉ a sú určené pre organizácie, MSP, nezávislých dodávateľov softvéru a spoločnosti v EÚ.

 Služby POP CoE sú poskytované pre:

  • Vývojárov zdrojového kódu. (Posúdenie detailného priebehu, návrh najviac produktívnych usmernení na refaktorizáciu kódu…)
  • Používateľov. (Hodnotenie dosiahnutého výkonu v špecifických produkčných podmienkach, možné zlepšenia pri zmene nastavení prostredia, evidencia pre spoluprácu s dodávateľom kódu…)
  • Operátorov infraštruktúry. (Hodnotenie dosiahnutého výkonu v produkčných podmienkach, možné zlepšenia pri zmene nastavení prostredia, informácie o výpočtovom čase alokovaných procesoch, tréning tímu podpory…)
  • Dodávateľov. (Benchmarking, zákaznícka podpora, dimenzovanie/dizajn systému…)